1. MinDig TV Extra szolgáltatás tekintetében >>
2. Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékekre vonatkozó 2016. évi vállalás az „Internet protokoll alapú távbeszélő szolgáltatás” tekintetében:
I. Egyedi szolgáltatásminőségi célértékek
A mutató megnevezése | A mutató meghatározása |
Célérték |
Tényleges teljesülés |
Beszédminőség | Az előfizetői hozzáférési ponton igénybe vett telefonszolgáltatás esetén az ITU-T G.107, 109 ajánlás szerinti 2,58-as MOS érték elérése. |
80% |
teljesült |
II. Hálózati szolgáltatásminőségi célértékek
A mutató megnevezése | A mutató meghatározása |
Célérték |
Tényleges teljesülés |
Létesítés | A szolgáltatáshoz való hozzáférés létesítésének vállalt határideje az igénybejelentéstől számítva a mérések száma szerinti esetek 80%-ában. |
35 nap |
35 nap |
Hibaelhárítás |
A bejelentett valós, a Szolgáltató érdekkörébe tartozó hibák hibaelhárítási határideje a hiba bejelentésétől a hiba elhárításáig számítva a mérések száma szerinti esetek 80%-ban. |
48 óra |
48 óra |
Rendelkezésre állás |
A szolgáltatás éves rendelkezésre állása. |
96% |
99,99% |
3. Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékekre vonatkozó 2016. évi vállalás a „Menedzselt bérelt vonali, Metro ethernet és IP VPN szolgáltatások” tekintetében:
A mutató megnevezése |
A mutató meghatározása |
Célérték |
Tényleges teljesülés |
Létesítés |
A szolgáltatáshoz való hozzáférés létesítésének vállalt határideje az igénybejelentéstől számítva a mérések száma szerinti esetek 80%-ában. |
35 nap |
35 nap |
Hibaelhárítás |
A bejelentett valós, a Szolgáltató érdekkörébe tartozó hibák hibaelhárítási határideje a hiba bejelentésétől a hiba elhárításáig számítva a mérések száma szerinti esetek 80%-ban. |
48 óra |
4,75 óra |
Rendelkezésre állás |
A szolgáltatás éves rendelkezésre állása |
99,6% |
99,97% |
Bithiba-arány |
Bithiba arány hozzáférési vonalanként (A bérelt vonali Internet és VoIP esetén, a bit hibaarány nem értelmezhető hozzáférési vonalanként az IP csomag kapcsolt technológia alkalmazása miatt.) |
10-6 |
<10-6 , de >10-8 |
4. Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet által meghatározott szolgáltatásminőségi célértékekre vonatkozó 2016. évi vállalás a „Menedzselt bérelt vonali internet szolgáltatás” tekintetében:
A mutató megnevezése |
A mutató meghatározása |
Célérték |
Tényleges teljesülés |
Létesítés |
A szolgáltatáshoz való hozzáférés létesítésének vállalt határideje az igénybejelentéstől számítva a mérések száma szerinti esetek 80%-ában. |
35 nap |
35 nap |
Hibaelhárítás |
A bejelentett valós, a Szolgáltató érdekkörébe tartozó hibák hibaelhárítási határideje a hiba bejelentésétől a hiba elhárításáig számítva a mérések száma szerinti esetek 80%-ban. |
48 óra |
6,18 óra |
Rendelkezésre állás |
A szolgáltatás éves rendelkezésre állása |
99,6% |
99,98% |