HU| EN

Beszerzés

Az Antenna Hungária Zrt. beszerzéseit a menedzsment által elfogadott beszerzési szabályzata alapján a Beszerzési osztály bonyolítja le, szállítóinkkal, vásárlóinkkal és üzleti ügyfeleinkkel a kölcsönösen előnyös megállapodásra törekedve. A Beszerzési osztály dokumentált, ellenőrzött, transzparens folyamatai és eszközrendszere révén biztosítja, hogy szállítói etikus módon, korrekt, tiszta piaci verseny eredményeként legyenek kiválasztva, értékelve és minősítve.

A beszerzési folyamataink során keressük azokat az innovatív, előre mutató megoldásokat, amivel hozzájárulhatunk egy fenntartható környezet kialakításához. Ennek során ügyelünk az etikus, szociálisan érzékeny, környezettudatos magatartásra, melyet szállítóinktól is elvárunk.

A beszerzési folyamatunk a következő módon épül fel:

Tisztelt Partnerünk!

Az Antenna Hungária Zrt. egységesíti a beszerzési folyamatait támogató alkalmazásokat, ennek során május 25-én áttér a SAP Ariba alkalmazásra. A rendszer működését a lenti linken elérhető ppt és az abban foglalt linkeken elérhető oktatóvideók mutatják be. A bevezetést követően egy felületen érheti el az új ajánlatkéréseinket, azon aukciókat, melyekre előzetesen ajánlatot adott, valamint nyertesként való kiválasztása esetén a megrendeléseket is. A május 22-ig megrendeléssel le nem zárt, folyamatokat az Ön által már ismert Fluenta és Effector rendszerekből adjuk ki.

Kérdés esetén kérem forduljon hozzánk bizalommal az bonaa@ahrt.hu e-mail címen.

Az Antenna Hungária Zrt. a beszerzési folyamatok átláthatósága és költséghatékony működtetése érdekében elektronikus beszerzési rendszert üzemeltet. Ezek a megoldások lefedik a teljes beszerzési folyamatot a beszerzési igény felmerülésétől a megrendelés kiadásáig. A rendszerek használata a szállítóknak díjmentes.

SAP Ariba beszerzési rendszer támogatja:

  • szállító regisztrációt
  • ajánlatkérések áttekintését
  • ajánlatok benyújtását
  • aukciókon való részvételt
  • megrendelések kiadását, szerződések rögzítését,
  • a fontos lépésekről az érintett Szállító(k) e-mailben kapnak értesítést

Amennyiben már rendelkezik előzetesen megkötött keretszerződéssel, a rendszer támogatja a:

  • a keretszerződésben szereplő áruk és szolgáltatások megrendelését, melyről e-mailben kap értesítést
  • a megrendelések visszaigazolását

 Az elektronikus beszerzési rendszer használatának előnyei:

  • hatékonyabb működés az adminisztrációs költségek csökkenése és a hibás ügymenet kizárásának köszönhetően
  • biztonságos adattárolás, mely lehetővé teszi a későbbi visszakereséseket is
  • transzparencia biztosítása, mely garantálja az esélyegyenlőséget minden szállítónak, a verseny erősítésével
  • folyamatos, nyomon követhető folyamatkezelés

A regisztrált szállítóink részére az elektronikus beszerzési rendszerben biztosított tevékenységek:

  • ajánlatkérésekhez való hozzáférés,
  • kérdések rögzítése az ajánlattal kapcsolatban,
  • ajánlatok rögzítése,
  • megrendelések nyilvántartására,
  • megrendelések visszaigazolására,
  • elektronikus aukciókon való részvétel,
  • korábbi megrendelésekhez való hozzáférés,

A hatályos jogszabályok alapján lehetőség van elektronikus számla benyújtására is a szallitoieszamla@ahrt.hu e-mail címre küldött levélben.

  • a számlán kérjük, minden esetben tüntessék fel az Antenna Hungária Zrt. adatait, a megrendelés számát és/vagy a szerződés számát

A rendszer elérését biztosító link és részletes rendszer leírás, valamint a SAP Ariba szállítók számára készített videói itt érhetőek el.

Jelenleg nincs folyamatban nyílt beszerzési eljárásunk

Miért előnyös az AH szállítójának lenni?

  • folyamatos, stabil működés
  • hitelképes
  • sok évnyi tapasztalat a távközlésben
  • új technológiákra nyitott cég
  • folyamatos jövőbeni megrendelések

Az alábbi termékek és szolgáltatások kategóriáiban várjuk új szállítók jelentkezését:

  • Rendezvénytechnika
    • aggregátorok bérlése üzemeltetése
    • fénytechnika, hangtechnika, színpadtechnika, tolmácstechnika, URH eszközbérlet és üzemeltetés
    • Layher szerkezetek
  • Műsorgyártás
    • élőképes drón szolgáltatás,
    • közvetítőautók és gépjárművek erősáramú rendszer kialakítása, karbantartás,
    • közvetítőautó bútorzat gyártás
    • egyéb műsorgyártási tevékenységhez tartozó eszközök bérlete (jimmy jib, spider cam, stb.)
  • Infrastruktúra
    • irodabútorok,
    • acélszerkezet gyártás, toronyépítés, torony tervezés,
    • terület karbantartás,
    • elektronikai szerelési anyagok,
    • tisztítószerek, irodaszerek,
    • épületrekonstrukció, külső és belső építészeti, gépészeti munkák, elektromos rendszerek,
  • IT
    • mobiltelefonok, set top box, asztali számítógépek stb.
    • IT fejlesztések, szoftverek, support tevékenység
    • nyomtatás, üzemeltetés
  • Hálózat
    • PP, PMP, RF telepítési munkák
    • műszerek
    • adóberendezések
    • optikai eszközök és szolgáltatások

Az Antenna Hungária Zrt. valamennyi beszerzését a fenti beszerzési rendszereken keresztül bonyolítja le, melyekhez előzetes regisztráció szükséges. Amennyiben szállítónk kíván lenni, az alábbi adatok megadása szükséges:

Előminősítési kérdőív

A fenti adatok megadásán túl kérjük legfrissebb cégkivonatuk megküldését is.

A fenti adatokat és cégkivonatot az ebr@ahrt.hu e-mail címre kérjük megküldeni. Ezt követően a Beszerzési osztály elvégzi az előminősítést. Sikeres előminősítés esetén felvesszük a beszerzési rendszereinkbe, melyről e-mailben értesítést küldünk a megadott kapcsolattartó részére.

Ezt követően lehetőség nyílik arra, hogy ajánlattevőként a jövőben megkeressük, amennyiben az Ön profiljába eső ajánlatkérést írunk ki.

Elérhetőségek
Antenna Hungária Zrt. Beszerzési osztály központi email címe: ebr@ahrt.hu

Elektronikus beszerzési rendszer(ek) Support/HelpDesk
Ha a rendszerrel, a rendszer használatával kapcsolatban bármi probléma, kérdés merül fel, forduljon munkatársainkhoz: ebr@ahrt.hu

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az eddig alkalmazott Általános Beszerzési Feltételek helyébe 2019. január 21-től az AH Zrt. új Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentuma lép.

Általános Szerződési Feltételek

Hatályba lépés: 2019. 01. 21. - letöltés

 

Adatvédelmi tájékoztató

Szerződéses partnerekkel kötött szerződésekhez - letöltés

Szerződéses partnerekkel kötött szerződésekhez(rövidített) - letöltés

 

Munkavédelem - letöltés

 

Társadalmi felelősségvállalás

Az AH beszerzései során szem előtt tartja a minőség fejlesztését, az energiahatékonyság növelését és ezáltal egy biztonságos szolgáltató iránti követelményeknek való megfelelést. Az AH működéséhez felhasznált energiaforrásokat és készleteket a gazdaságosság figyelembevételével szervezi. Az alkalmazott technológiákhoz, módszerekhez szükséges beszerzések a modern kor színvonalának megfelelően történnek, megfelelve ezzel a belső és külső környezeti változásoknak a társadalom életszínvonalának javítását, a fenntartható fejlődést szem előtt tartva. (környezetvédelem, környezetbarát eszközfejlesztés, e-számlával a papír felhasználás visszaszorítása)