Újabb befektetési ciklus indul, szeptember 30-ig várják a jelentkezőket az AHaha!Brainstore 4.0 startup program keretében

A mentorálás mellett jelentős tőkebefektetést is kaphatnak a valóban piacképes ötleteket hozó startupok

AZ ANTENNA HUNGÁRIA IDÉN IS LEHETŐSÉGET AD A JÖVŐ STARTUPJAINAK A SZAKMAI FEJLŐDÉSRE ÉS PIACRALÉPÉSRE. A VÁLLALAT A TELEKOMMUNIKÁCIÓS SZEKTOR MEGHATÁROZÓ SZEREPLŐJEKÉNT HITELES ÉS STABIL BÁZIST JELENT AZ INDULÓ ÉS NÖVEKEDÉSI FÁZISBAN LÉVŐ, PROTOTÍPUSSAL RENDELKEZŐ VÁLLALKOZÁSOKNAK. A KIVÁLASZTOTT PROJEKTEK TŐKEBEVONÁSI LEHETŐSÉGET ÉS MENTORÁLÁST IS KAPHATNAK AZ MFB CSOPORTHOZ TARTOZÓ HIVENTURESTŐL, A DRUKKA STARTUPSTÓL ÉS AZ ANTENNA HUNGÁRIÁTÓL. AZ AHA! BRAINSTORE 4.0 PROGRAM SZAKMAI PARTNERE IDÉN A TELENOR ÉS AZ INPUT PROGRAM IS. A PROGRAMBA 2021. SZEPTEMBER 30-IG LEHET JELENKEZNI.

Az Antenna Hungária 2021-ben is elindítja startup versenyét, ahol befektetői és szakmai partnereivel közösen keresi a dróntechnológia, streaming, IoT, mesterséges intelligencia, esport, valamint az IT biztonsági terület korai fázisú vállalkozásait. A startupoknak szeptember 30-ig van lehetőségük jelentkezni az AHa!Brainstore hivatalos honlapján (https://www.ahabrainstore.hu/startupverseny/)

A program stratégiai partnerei: az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Drukka Startups.

„Olyan egyedi, hiánypótló és piacképes megoldások születnek a telekommunikációs szektorban, amikre érdemes odafigyelni. A hazai telekommunikációs szektor jelentős vállalataként feladatunk lehetőséget teremteni az innovatív projektek bemutatására, szakmai támogatást és partnerséget nyújtani azoknak a startupoknak, akik hajlandóak vállalni a kockázatot és nagyban gondolkodni, piacra lépni és értéket teremteni.”– emelte ki Dr. Mándi Gábor, az Antenna Hungária Zrt. vezérigazgató-helyettese. 

Az első körben kiválasztott csapatok októberben egy személyes interjú során mutathatják be innovációjukat. Az elbírálást követően a szerencsés továbbjutók három hetes felkészítő időszak alatt előadásokon, szakértői workshopokon vesznek részt, valamint személyes mentorok segítik munkájukat. A felkészülést követően a csapatok Demo Day-en mutatkoznak be az Antenna Hungária, Telenor, Hiventures, Drukka Startup Studio és Input Program képviselőiből álló zsűri előtt. Idén a legjobb csapatoknak járó díjak között szerepel egy közös vitorlázás Berecz Zsombor olimpiai ezüstérmes sportolónkkal, valamint egy bemutatkozási lehetőség is a hazai kockázati tőkepiac prominens vállalatai előtt, a novemberi Venture Capital Summit konferencián.

A kiválasztott startupoknak a befektetés mellett közös tesztelési és fejlesztési lehetőségek állnak majd rendelkezésükre, az Antenna Hungária teljes infrastruktúrájának és szakembergárdájának támogatását élvezhetik,   valamint erős üzleti kompetenciára és projektmenedzseri tapasztalatra tehetnek szert.

Ismét örömmel csatlakozunk az AHa!Brainstore Startup Programhoz, hogy az Antenna Hungáriával közösen találkozzunk új startupokkal, kreatív csapatokkal, és segíthessük őket növekedésük útján. Azt gondolom, hogy az innovatív csapatokkal való közös munka win-win helyzet a startupoknak és a programban résztvevő nagyvállalatoknak is, hiszen nekünk a csapatok ambiciózus hozzáállása és agilis munkamódszereik is inspirációt jelenthetnek. Véleményem szerint az ilyen együttműködések segítik Magyarország útját a digitális átalakulásban.” – mondta el Dávid Zoltán, a Telenor Magyarország stratégiai vezérigazgató-helyettese. 

Az Antenna Hungária 2018 tavaszán indította el az AHa!Brainstore néven futó startup programot, amelyet idén negyedik alkalommal írnak ki. Az előző év befutói között szerepelt az agrárvállalatok termelési hatékonyságát javítani hivatott megoldást kínáló Byome és a falmászási élményt digitalizáló Clift Climbing csapata.

 

Az Antenna Hungáriáról

Az Antenna Hungária a hazai telekommunikációs szektor egyik meghatározó szereplője folyamatosan keresi az innovatív megoldásokat, a legkorszerűbb technológiákat, amelyek ügyfeleinek, valamint üzleti partnereinek kényelmét és elégedettségét szolgálja. Az országos jelenlétére támaszkodva az elsők között kezdték el LoRa WAN hálózat építését annak érdekében, hogy egy új, rohamosan fejlődő iparágban, az IoT szolgáltatások területén is magas szinten tudják kiszolgálni jelenlegi és jövőbeni ügyfeleiket.
Bővebb információ a www.ahrt.hu weboldalon található.

A Telenor Magyarországról

A Telenor Magyarország a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalata. Hipernet hálózatának folyamatos fejlesztésével, innovatív megoldásaival a hazai piac hosszú távú befektetője.  Fejlesztéseik középpontjában ügyfeleik igényei állnak.

A vállalat 1994-ben Pannon GSM néven jelent meg a mobiltávközlési piacon, 2010-ben vette fel a Telenor Magyarország nevet; székhelye Törökbálint. A Telenor Magyarország tulajdonosa 2018. július óta a PPF Csoport, amely több piaci szegmensben végez befektetői tevékenységet, például a pénzügyi szolgáltatások, a távközlés, a biotechnológia, az ingatlanpiac és a gépipar területén, és számos országban van jelen Európában, az Egyesült Államokban és Ázsiában. 2019 októberében a Telenor Magyarországban 25%-os részesedést vásárolt az Antenna Hungária.

A Hiventuresről

Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures, Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb és legaktívabb kockázati tőkealap-kezelőjeként, európai uniós és saját forrásból támogatja a teljes magyar vállalkozói ökoszisztémát, finanszírozást biztosítva az ötletfázistól egészen a nagyvállalati beruházásokig.

A magyar vállalkozások fejlődésének tőkefinanszírozó partnereként a Hiventures küldetése, hogy új lehetőségeket teremtsen a nagy növekedési potenciállal rendelkező innovatív startupoktól indulva, a hagyományos kis- és középvállalkozásokon át egészen a nagyvállalatok finanszírozásában egy fenntartható és versenyképes vállalkozói ökoszisztéma kialakítása érdekében Magyarországon és a régióban.
Bővebb információ a www.hiventures.hu és www.valsagcsomagok.hiventures.hu  weboldalakon található.

A Drukka Startupsról

A Drukka Startups nemzetközi szinten is elismert startup stúdió, amely ígéretes, akár ötlet szintű vállalkozások, startupok mentorálásával, inkubálásával foglalkozik, eddig több mint 2 millió eurónyi befektetéshez segítve projektcégeit. A stúdió 2011-ben alakult, kezdetben főleg web és okostelefon alkalmazások fejlesztésével, online marketing kampányok szervezésével foglalkozott, 2015 után pedig folyamatosan előtérbe kerültek a speciális metodika alapján végzett startup befektetések és mentorálások, amelynek eredményeként a stúdió által gondozott cégek lényegesen rövidebb idő alatt, de az iparági átlagoknál nagyságrendileg nagyobb sikerrátával tudnak működni. A szakemberekből és ötletekből nem szűkölködő, amerikai és erdélyi leányvállalattal is rendelkező cégben jelenleg több mint negyvenen dolgoznak és alkotnak. 

További híreink